torsdag, september 08, 2005

Ånej!

Ebba von Sydow ny chefredaktör på Veckorevyn enligt Journalisten. Säkert lysande för dem, men kunde inte Otto ha bjudit över?

Fan vad mycket mindre vi riskerar att sälja på fredagar om de inte har någon smart ersättare. (Och nej, tyvärr tror jag inte på en återgång till gamla tiders Expressen Fredag, det är kändisar och läppglans som gäller där numera.)

Tillägg: Hrm, jag insåg plötligt att jag avslöjade att jag läste Journalisten innan jag läste Expressen. Kanske är jag inte en sådan kvällstidningsgalning som jag hävdar. Jag skyller på att jag kollade en grej på Journalisten för ett jobb.

1 kommentar:

Anonym sa...

"stilbildande modeexpert"? Oj...Som en god vän uttryckte det"Ebba skriver inte om mode utan om att vara en shop-o-holic - det är en viss skillnad".