tisdag, november 01, 2005

Känd från TV

En dryg timme är det sedan jag kom hem från TV4-huset. Bli nu inte alltför upphetsade över min snara fame and glory - programmet var ärligt talat sådär. På TV400. Har de ens några tittare alls?

Fast vad ska jag säga? Jag kommer ju glatt åkande när Per Gudmundsson frågar på SVT24. Då kan man väl ge lite av sig till den knappa handfull som tittar på konkurrenten också.

Och jag delar åtminstone ruta med bedårande Carlos R-B. Jag och Latin Kings-Salle kom överrens om att det bara är en tidsfråga innan Ebba ringer från Veckorevyn och vill att Carlos ska ta av sig kläderna. Carlos kontrade med sin gissning att Zanyar skulle komma högt på QX:s sexigast-lista efter det nakna håriga Gringo Grande-omslaget. Salle toppade med avslöjandet att hans favoritprogram på teve var Antikrundan. Jag älskar när fördomar går sönder.

När jag kom hem doftade hela lägenheten av köttfärssås som kokat i mer än en timme. Nötfärs, selleri, vitlök, lök, morot, lagerblad, hela tomater.

I handen ett glas rött vin. Det är då man känner att det kanske inte är så illa ändå.

2 kommentarer:

nb sa...

Det låter inte alls illa!

Köttmästare Sr sa...

Vad är det för program? Det måste ju ses.