måndag, januari 02, 2006

Bra saker som redan har hänt det här året

Eller ja, visst av detta hände i formell mening förra året, men det var knappt:

Snälla människor gav mig supergod mat (strax innan förra året tog slut)
Snälla människor skickade bedårande kärleksfulla nyårsmess. Visst, de kan ha varit fulla, men även fyllekärlek räknas
En alldeles särdeles snäll människa ger mig nu te, c-vitamin och kycklingsoppa och har köpt säsong fyra av Six feet under åt mig för att jag ska ha något att göra när jag ligger i sängen och inte orkar röra mig.

3 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

Jag skulle ha skickat kärleksfulla SMS om jag bara vetat haft pengar på mobilen. Förlåt. Gott nytt år. 2006 blir nog bättre. Visst?

/Goesta

Isobel Hadley-Kamptz sa...

Messade jag dig, G? Jag minns knappt vilka jag skickade till längre. Och 2006 kommer bli smashing. (ropar sjuklingen svagt upp ur sin förkylningsgrop)

Eric Goesta Rosén sa...

Ja, du messade mig och jag blev glad men förvirrad. Var tvungen att eniro-stalka dig för att förstå vem det kom ifrån. Mest av allt blev jag glad men en liten del av mig sörjde att det inte var från Natalie Portman.

/Goesta