tisdag, april 22, 2008

En bloggpost från 2005

Eftersom Leo frågade mig hur många besökare jag hade gick jag in på statistikverktyget för första gången sedan S föddes. Underligt nog har inte besöksantalet sjunkit så där vansinnigt mycket, trots den skrala uppdateringen och tråkiga ämnesvalen numera. Jag gick också in och kollade google-sökningarna, denna ständiga källa till underhållning i bloggvärlden sommaren 2005. I dag har folk kommit hit på sökningar på "toppmurklor", "adolf hitler", "riche" och "beckham månadslön". Jag är inte säker på att det säger särskilt mycket alls.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sökorden är alltid roliga, mest för att de ger en inblick i hur korkad webbefolkningen i allmänhet är.

Mina senaste är:
akon
gärningsmännen gais
bästa tv serierna
islam och fam
jens skarp
sobril mot ångest
lil wayne tatueringar
gngnamn
young jeezy rock song
neger fittor
tonåringar visar fitta
fitta
9 millimeter by david banner
apotek spanien ketuprofen
black cobra köpenhamn
obama husneger

En rätt okej bild av vad jag skriver om, men ändå, vilka jävla kassa söktermer. Get schooled, kids, or someone gonna school you.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jag diskuterade mobiltelefonernas ordbok på min blogg och skrev då ordet negerkuk - det skulle jag inte gjort.

En ny värld har öppnat sig för mig "frun får negerkuk" till exempel.

Det är nu ett av de vanligaste orden i min statistik.

Sara Ödmark sa...

"obama husneger"?

Mina favoriter är "gör amfetamin snoppen mindre" och "bli hög på alzheimermedicin?"

Isobel Hadley-Kamptz sa...

Jag tillåter inte anonyma kommentarer, men jag använder ett program som heter statcounter. det hör inte till blogger, men är lätt att lägga till. gå till statcounter.com och följ instruktonerna.